Lesinfo


Je betaalt géén inschrijfkosten, per week kun je bekijken met welke les(sen) je mee wilt doen. Je bent ook van harte welkom om lessen te volgen in de studio in Boxmeer.
De inschrijving kan ieder moment ingaan en is persoonsgebonden. Gemiste lessen kun je inhalen, deze hoeven niet perse in de gemiste week ingehaald te worden.

Restitutie van het lesgeld is niet mogelijk.

Tijdens schoolvakanties en feestdagen worden er geen lessen gegeven, kijk onder vakanties wanneer Body-Motion gesloten is.

lesinformatie

Wanneer je een blessure hebt, medicijnen gebruikt of last hebt van hoge bloeddruk of andere klachten die consequenties hebben voor het volgen van de lessen, bezoek dan eerst een arts en meld je klachten voordat de les begint.

In geval van blessure of ernstige ziekte, waardoor je de lessen niet kunt volgen, vraag ik je om zo spoedig mogelijk contact met mij op te nemen.

 

 

 

 

 

 

praktische tips

Handig om te weten voor de lessen:

  •  Het is raadzaam om voor de les niet (teveel) te eten.
  •  Kom om tijd, zodat je de tijd hebt om even rustig een plekje uit te zoeken.
  • De studio zal 15 minuten voor aanvang open zijn.
  • De lessen zijn zorgvuldig opgebouwd, maar het blijft belangrijk dat je je eigen grenzen in de gaten houdt. Wanneer je een beweging of oefening niet kunt doen, zijn er altijd aanpassingen mogelijk. Forceer jezelf nooit.
  • Voel je vrij om vragen te stellen

Ter voorbereiding op alle yoga lessen:

  • Draag gemakkelijke en comfortabele kleding.
  • Yoga doe je op blote voeten.
  • Er zijn yogamatjes en meditatiekussens aanwezig.
  • Luister naar je lichaam en neem een moment van rust als je voelt dat je dat nodig hebt.
  • Het is prettiger om yoga te beoefenen met een lege maag, dus het is aan te raden om van tevoren niet meer of iets lichts te eten.
  • Drink water voor en na de les.
  • Indien mogelijk, is het beste en het meest hygiënische om je eigen yogamatje te gebruiken.
  • Je kunt een (hand)doek meenemen, maar het beste kun je yoga beoefenen rechtstreeks op de mat, dus zonder (hand)doek.
  • Neem eventueel warme sokken, dekentje, een trui of vest mee voor de eindontspanning.
  • Mocht je zwanger zijn, dan is het fijn als ik dat zo snel mogelijk weet i.v.m. de diverse aanpassingen, die ik kan geven binnen de diverse houdingen.
We kijken er naar uit om je te ontmoeten bij Body-Motion.